X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

بتادانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مث همیم Puzzle Band

بازدید : 26 چهارشنبه 27 آذر 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مث همیم Puzzle Band

دانلود آهنگ جدید و زیبای پازل بند Puzzle Band به نام مث همیم

ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم، میکس و مسترینگ: پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مث همیم

دانلود موزیک مث همیم با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.6 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Puzzle Band – Mese Hamim

متن ترانه ی مث همیم با صدای پازل باند:

خیلی حرفای نگفته بینمونه که الان حس میکنم جاشه

اینجوری بار اومدم اینکه یه مغرور باشم و حتی یکم عاشق

بی توقف جلو میرم و توقع دارم از تو مث من باشی

دست من نیس که تو این شرایط بد دلم تو بهترین جاشی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

با همه شلوغیم واسه تو وقت دارم

میدونم گاهی که بده رفتارم

صدامو گوش کن من باهات حرف دارم

منو بالا میبری میترسم از بلندی حسم دیگه

این لحظه مث کوه میشم که داره میلرزه

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی

من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی | اکشن دانلود | دانلود فیلم ، سریال و کارتون دوبله فارسی