X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

بتادانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام هزار درجه Hamid Askari

بازدید : 404 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام هزار درجه Hamid Askari

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید عسکری به نام هزار درجه

ترانه و ملودی: حمید عسکری / تنظیم: محسن نامدار

میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام هزار درجه

دانلود موزیک 1000 درجه با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود کیفیت 128 با حجم 3.7 مگابایت] [دانلود کیفیت 320 با حجم 9.3 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Hamid Askari – 1000 Daraje

متن ترانه ی ۱۰۰۰ درجه با صدای حمید عسکری:

کنار کی آخه آروم کنم این قلب مریضو آخه تو ازم گرفتی همه چیزو

خاطره هاتو نبر فقط میخوام این یه چیزو

بعد تو آخه به کی میتونم تکیه کنم وقتی حالم بده رو شونه کی گریه کنم

نگو خداحافظ عزیزم که میخوام سکته کنم

دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی

هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی

دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی

هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی

تنهایی بعد از تو از همه دنیا خطم زد و از همه دورم کرد

از بس که گریه کردم دیگه نا ندارم ببین این اشکا کورم کرد

دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی

هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی

دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی

هــزار درجه تب دارم نگو نمیمونی


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی | اکشن دانلود | دانلود فیلم ، سریال و کارتون دوبله فارسی