X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

بتادانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر Salar Aghili

بازدید : 282 یکشنبه 27 بهمن 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر Salar Aghili

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای سالار عقیلی به نام مادر

شاعر: محمدرضا یار / ملودی: ابوالفضل صادقی نژاد

تنظیم کننده: سعید زمانی

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر

دانلود موزیک مادر با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

نسخه اصلی آهنگ مادر

[کیفیت 128 با حجم 4.1 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 9.6 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Salar Aghili – Madar

متن ترانه ی مادر با صدای سالار عقیلی:

بگذار سر بر شانه ات بگذار سر بر شانه ات بگذارم امشب

چشمی پر از باران برایت دارم امشب

بگذار سر بر شانه ات بگذار سر بر شانه ات بگذارم امشب

چشمی پر از باران برایت دارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی

کجایی خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی

کجایی خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

من کودکانه از زمانه میگریزم مادر

ببین انگار من تب دارم امشب

بی تو هوا کم دارد این کاشانه مادر

این قلب خسته میدهد آزارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی

کجایی خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی

کجایی خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی | اکشن دانلود | دانلود فیلم ، سریال و کارتون دوبله فارسی