X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

بتادانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود فیلم من فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

بازدید : 376 سه شنبه 07 آبان 1398 نظرات
دانلود فیلم من فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

دانلود فیلم من فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014 BluRay

فیلم من فرانکنشتاین با لینک مستقیم و کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم من فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

نام فیلم: من، فرانکنشتاین – I, Frankenstein | ژانر: اکشن، ترسناک، فانتزی | انتشار: 2014

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:32:23 | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: 1.51 گیگابایت + 784 مگابایت + 388 مگابایت | امتیاز: 5.1 از 10

خلاصه داستان:
فرانکنشتاین دانشمند جوان و جاه طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. هیولای فرانکشتاین همسر او را به قتل می‌رساند و فرانکشتاین به دنبال او تا قطب می‌رود و او می‌میرد. فیلم ۲۰۰ سال بعد از تولد هیولا را نشان می‌دهد…

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.51 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014 Direct - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

(دانلود نسخه 720p با حجم 784 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014 Direct - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

(دانلود نسخه 480p با حجم 388 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014 Direct - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

(صوت دوبله موسسه با حجم 83 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014 Direct - دانلود فیلم من، فرانکنشتاین با دوبله فارسی I, Frankenstein 2014

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم من فرانکنشتاین با دوبله فارسی I Frankenstein 2014

درباره فیلم:
فیلم سینمایی من، فرانکنشتاین (I, Frankenstein) فیلمی ترسناک، علمی تخیلی، اکشن، و فانتزی محصول مشترک استرالیا و آمریکا به کارگردانی و نویسندگی استوارت بیتی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. در این فیلم که بر پایخ داستان من، فرانکنستاین اثر کوین گرویو ساخته شده، بازیگرانی چون آرون اکهارت، بیل نای، میراندا اتو، ایوان استراهوفسکی، ادن یونگ، جای کورتنی و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم کاندیدای دریافت یک جایزه از جشنواره Australian Screen Sound Guild شده است.


موضوع : خارجی ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی | اکشن دانلود | دانلود فیلم ، سریال و کارتون دوبله فارسی